Naat Sharif Introduction نعت شریف کا تعارف

نعت شریف کا تعارف

نعت شریف پڑھنے کی روایت اتنی ہی پرانی ہے جتنی اسلامی تہذیب۔ نعت شریف حضرت محمد مصطفی صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کے لئے احترام ، پیار ، اور محبت کا اظہار کرنے کے لئے خراج تحسین کا ایک طریقہ ہے۔ نعت شریف کو بھی نشید تسلیم کیا جاتا ہے۔ پوری دنیا کے مسلمان نعت شریف کے توسط سے حضرت محمد مصطفی صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کی تعریف اور تعظیم کرتے ہیں۔ تاہم ، لوگوں نے انہیں متعدد زبانوں میں لکھا۔ نعت شریف تاریخ

نعت خوانی اور نعت خوانی کی تاریخ اسی طرح کی ہے جتنا کہ خود حضرت محمد مصطفی صلی اللہ علیہ وسلم کا زمانہ تھا۔ عرب یا مشرق وسطی ناقابل یقین فنکار تھے اور وہ ہر جنگ کے آغاز یا کسی بھی بڑے موقع سے قبل آیت پیش کرتے تھے۔ جب لوگوں نے اسلام کو سمجھنا شروع کیا ، اسی طرح حسن نامی ایک شاعر مذہب میں بدل گیا اور جیسا کہ تاریخ نے اشارہ کیا ہے وہ نعت خوان میں تبدیل ہوگیا جو نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کی شان میں نعت پڑھتے تھے۔

ابتدائی اسلامی دور میں ، صحابہ کرام اور آنحضرت صلی اللہ علیہ وسلم کے پیروکاران نے نعت شریف کا ذریعہ ان کی تعریف کے لئے استعمال کیا۔ نعت شریف اسی عہد سے شروع ہوئی اور بعد میں جدید شکل میں بدل گئی۔ یہ خیال کیا جاتا ہے کہ مختلف صحابہ نے حضرت محمد مصطفی صلی اللہ علیہ وسلم کے لئے نعتیں مرتب کیں۔

پاکستان میں نعت شریف کا رحجان

برصغیر پاک و ہند (پاکستان ، ہندوستان اور بنگلہ دیش) میں ، اس رجحان کو سب سے پہلے فارسی شاعروں نے پیش کیا تھا اس کے بعد اسے اردو شاعروں نے اٹھارویں اور انیسویں صدی میں چن لیا تھا۔ اردو ایک ایسی بولی ہے جو نعت شریف سے وابستگی رکھتی ہے اور اب اس نے اس خوشگوار قسم کی تقریر میں تین صدیوں کی لگن لگائی ہے جو خصوصی طور پر حضرت محمد مصطفی صلی اللہ علیہ وسلم کی تعریف کے لئے موجود ہے۔

ماہ ربیع الاول مسلمانوں کے لئے بہت اہمیت کا حامل ہے کیونکہ اس مہینے میں نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کی ولادت ہوئی تھی۔ پاکستان اور دوسرے ممالک میں ، 12 ویں ربیع الاول کو عید میلاد النبی منایا جاتا ہے۔ اس موقع پر مرد ، خواتین اور بچے نعت شریف کی تلاوت کرتے ہیں تاکہ وہ حضرت محمد مصطفی صلی اللہ علیہ وسلم کے ساتھ اظہار محبت کریں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *